I London

Sitter just nu vid kusinens dator, sa saknar lite svenska tangenter och jag vet att han inte uppskattar nar jag byter over till svenskt tangentbord. Trots allt har jag bott med honom i centrala London i en vecka och har fatt komma och ga nar jag vill. Jag har varit pa Oxford Street och andra stallen i London varje dag. Min planbok kan intyga att jag varit har pa de tre manadshyrorna jag spenderat har.
Inatt aker jag vidare till Norwich, dar Carl bort. Ska bli riktigt kul att halsa pa aven om han bor "hemma". Ska spendera 6 dagar hos honom och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta pa med tanke pa att mina vaskor ar fulla (!!!!!). Jag forstar inte hur det kunde ga sa fort. Efter de tva forsta dagarna var min ena vaska full och nu ar den nya vaskan samt handbagaget maxade ocksa! :(
 
Ska fundera hur jag ska losa det har.. Take Care :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0