"Det var lägesen du skrev"

Som Sara så fint påpekade när vi försvann in i dimman, så var det väldigt länge sedan jag skrev. Jag har faktiskt inte haft en tanke på att blogga. Det beror nog främst på att mitt liv varit mer rörigt än vanligt. Jag är helt övertygad om att mitt liv hade varit en bra film alternativt komediserie, likt How I Met Your Mother, som för övrigt är bland mina favoritserier :)
 
I lördags skulle jag och Sara köra en avskedsfest för lägenheten som Sara har sålt. Det är i den som jag har bott i strax över 6 månader. Jag hade lite för roligt och det märktes idag när jag fortfarande mår lite sådär. Ett besök på sjukhuset hade varit uppskattat, men det är väl inget man gör bara sådär.
 
Usch nu ska jag jobba vidare här på Ericsson. Kulkul med 12-timmars-pass!
 
Nu vill jag inte höra att jag inte bloggat på länge ;) Så får vi se hur lång tid det tar för någon att märka det!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0