Update!

Jag är himla dålig på att blogga, jag vet. Ibland sitter jag i bilen och får suget efter att blogga. Jag planerar exakt vilka roliga saker jag ska berätta om, vilken bild, ja allt! Och när jag väl är hemma glömmer jag det eller orkar inte.
Idag har jag jobbat natt och jag har inte sovit sedan jag gick av imorses. Kan utan att tveka säga att jag inte är helt hundra. Det är mycket på gång just nu, men jag har inget ork. Ska föreställa göra ett rörelsenummer. Jag är såpass motiverad att jag heller skrev på bloggen. Haha förstår ni då hur bra det går?
David från jobbet var här innan vi skulle iväg och slita. Vi såg Marley & Me och började även se Ninth Gate, som verkar jättebra hittills :) Han skulle köpa max 1,5 kg godis. Han köpte 4,8 och vi åt ca 0,8 av allt då. Sedan den kvällen har jag nog ätit 1,5 kg till av det godiset (han tog med till jobbet).
Hur som helst, the fun part! Rolig kille som David är så kollar han på böckerna jag har i min bokhylla. Jag märker fort att han kollar längst upp till höger.. Blev lite pinsamt när jag "casually" skulle be honom hjälpa mig fixa med godiset istället. Jag vet vad han såg. Mitt och Saras bokköp för ca 4 år sedan. En bok värd vartenda öre haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, den läser jag varje kväll!;)

2012-04-01 @ 20:54:37





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0