Så var det va?

Ett av mina ex (inga namn nämnda) hade kontakt med sitt ex flera gånger om dagen, varje dag. Jag tycke inte att det var normalt eller okej mot mig som var hans flickvän. Då tyckte jag att man inte kan vara kompis med sitt ex. Finns ingen anledning till att höra av sig ifall man inte måste. När vi väl skildes åt så påpekade jag att "vi kommer inte höras av efter det här", men han envisades och påstod att vi skulle höras. Vi hördes aldrig av.

Men nu är jag den som har kontakt med alla mina ex, eller ja.. inte han ovannämnda då. Jag hörs av flera gånger i veckan med åtminstone två av dem.
Lesson learned: Det finns en anledning till att man en gång älskade personen, det finns något i den som du tycker om :)


Inga namn nämnda sa jag!


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

De felsta förhållanden börjar väl med att man är kompisar right? och det vore väl konstigt om man skulle bryta kontakten med sina vänner. Ja menar man kanske är bästa vän med den man varit tillsammans med.

2011-11-21 @ 11:14:16
URL: http://bodypalace.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0