Läggdags!

Planerade att lägga mig kl 9 ikväll, men ni vet hur det kan bli. Jag är en av de som gillar att städa och fixa inför morgondage precis innan jag ska lägga mig. Men nu har jag fixat mackor till John och städat upp tillräckligt för att jag ska kunna sova :)
Var som sagt med John på jobbet och det var inte den bästa dagen att åka med. Vi fick vänta i mer än en timme på att lastbilen skulle komma eftersom en ny kille inte är särskilt bra på att köra. Lite synd att han troligtvis inte får jobba kvar mer, efter bara 2 veckor.. Här har ni ett foto på lastbilen iaf!
Det är vanligtvis Sebastian & Mattias aka Piff & Puff som kör den på nätterna, vilket förklarar gossedjuren och skylten :)



Dags för mig att säga god natt :) Sov så gott!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0