Hemmakväll och deras dumma erbjudande..

Funny thing.. Hemmakväll har tydligen någon kampanj där man kan få hyra en film gratis om man handlar över 50 kr på en måndag, vilket vi gjorde. Köpte godis för 150 kr, in my defense så var en tredjedel Saras.

Tjejen i kassan ber oss gå ner och välja en film, men jag och Sara bara kollar på varann. Jag frågar Sara om hon vill hyra filmen, men självklart vill hon inte det.. Så jag vänder mig till tjejen och säger något om att "nää det blir bra såhär". Och så gick vi därifrån.
Nu är frågan, varför skulle man tacka nej till en gratis hyrfilm.. hmm vilken tankenöt!


Kommentarer
Postat av: Richard

typiskt...jag som blev så glad att hon i kassan stötte på mig ;)

2012-03-01 @ 21:15:30





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0