Onsdagen och en hel del..

Idag träffade jag mig grupp runt 9 för att skriva en rapport. Det var inte det minsta kul att sitta instängd i ett rum i nästan 5 timmar och skriva om en och samma sak. Som tur va så erbjöd jag mig att skriva, vilket underlättar för hela gruppen. Är iofs alltid trevligt när Maria sitter och suckar och svär till oss för att vi alla talar i mun när hon ska skriva..

Åkte hem till päronen för att byta däck så nu äntligen får jag köra med sommardäck. Nu ska jag pressa racerbilen till säkert 120 ;)

Nu ska jag försöka skriva lite på hemtentan. Ska jobba övertid både inatt och natten därpå så behöver all tid jag kan få för skrivning. Ska köra mormor om en halvtimme så nu kör jag som bara den i 30 min!!

Bjuder på lite bilder jag nyss tog. "Naturligt vacker"..yeah right



Ps. Jag är inte den som skulle lägga upp en tydlig toalettbild på en större sida, men på bloggen får jag bjuda på lite hemskheter ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0