Ett glas vatten och en massa godis.

Jag tror att John avsiktligt gav mig massa godis som jag inte kan motstå, för att jag ska förbli den storlek jag är! Jag har som mål att gå ner ca 4 kg, men det går lite trögt när jag har 1,5 kg godis som lockar. För ett par dagar sedan var det 2,5 kg godis..

Den här veckan började min nya kurs och jag har nästan lämnat den gamla bakom mig. Jag har tenta imorgon och den här gången ska jag lyckas! Väldigt klantigt av mig att missa en del av tentan på grund av att jag aldrig läser färdigt instruktioner. Lesson learned!

Tog ett snyggt foto med mitt glas vatten som jag smuttar på. Tur att John stod för all cola så att jag slapp ta med den. Hade väl varit smällfet om jag fått den också!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0