Woho!

Jag vet inte vad det är för knäppisar, men 2 personer har läst min blogg idag, med andra ord efter midnatt. Vad gör ni uppe!?
Jag jobbar påoch skriver vad jag ska ta med från Svensgärde till lägenheten. Blir trött när jag ringer hem för att prata med mamma och hon förtydligar att gästen som är hos oss ska sova i gästrummet då jag inte har ett rum där längre (även om det är fullt med mina möbler och saker). Jag ska ta med mig så mycket jag kan, så slipper de mig ordentligt. Det kluriga blir med de 100 par skor som är kvar i min skogarderob.

Hittade en gammal bild på bloggen när jag rensade min sko-hög sist i lägenheten. Det här var festskorna då. Högen med festskor har fördubblats, minst sagt. Ska ta ett kort innan jag tömmer min skogarderob!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0