Positivt/negativt?

Jobbar min sista natt innan den långa ledigheten. Jag känner mig smått sjuk och det kommer troligtvis bryta ut imorgon. Mina mandlar kommer svullna upp och allt blir plötsligt mycket jobbigare. Frågan är om det är positivt att jag blir sjuk när jag är ledig eller negativt? Med tanke på att jag har en hög lön pga mina obekväma arbetstider så förlorar jag ordentligt om jag inte jobbar och bara får en "ordinarie" lön. Sen så har man en karensdag vilket betyder att 1/3 av min arbetsvecka blir obetald. Får sämre lön än McDonalds arbetare nästintill ;)

Nu tycker Zerina riktigt synd om sig själv :( Tur att jag har en stor säng, en pojke och Halo Reach att komma hem till :) Önskar bara att pojken också var ledig. Men ska försöka blogga nu när jag har tid över. Kanske ta ett kort på lägenheten!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0