Bra, antar jag :)

Idag börjar min "arbetsvecka". Jag är tillbaka på Ericsson och repar i 33 timmar. Med andra ord så kommer det bli mer bloggande från mig! Vi har fortfarande inte orkat ta tag i det faktum att vi lever utan både internet och tv, men vi har i alla fall varandra ;) Förhoppningsvis lyckas John hitta det bästa (snabbaste) bredbandet och beställa det till helgen. Ond som jag är, har jag gjort en "to-do-list" åt honom så han har lite att checka av.

Kollade min statistik och den är lite underlig till och från. Hände något speciellt igår som bidrog till antalet läsare? Anledningen måste vara att min mamma fyllde 56 år!! Vad annars?! Grattis kära mamma :)


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0