Filmkväll!

Både jag och John har idéer till våran filmkväll och allt vi egentligen är helt eniga om är att det ska va er serie av filmer. Hans idé var att vi skulle se Matrix triologin och jag var inte supersugen på det. Så jag kom nyss på att det vore bra att kolla hela Harry Potter samlingen nu när 7.1 är aktuell (kallar den 7.1 för att det dessvärre kommer två 7or). Jag gillar myskänslan i filmerna, men föredrar när ungarna var små och söta, inte nu när de är ungdomar. Har hittat bilder från Philosopher's Stone och Half-Blood Prince. Håller ni inte med om att de var sötare förr?


Harry 2001 & Harry 2009


Ron 2001 & Ron 2009


Hermione 2001 & Hermione 2009

Iofs så ser Emma Watson (Hermione) ut såhär nu när inspelningen av Harry Potter filmerna är slut:


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0