Sömnproblem

De senaste två dagarna har jag legat och vridit mig i flera timmar innan jag kunnat somna. Jag tänker på allt för mycket efter att ha jobbat natt. Är sömnpiller receptbelagda? Har sovit 8 timmar sammanlagt sedan jag vaknade fredagmorgon. Ska blir riktigt skönt när "arbetsveckan" är över och jag kan sova bort dagarna.

Hade det supermysigt med pojken idag. Ville verkligen inte åka till jobbet och nu när jag är här så vill jag bara hem :( Så himla tråkigt att vi bara byter av varandra med jobb.

Nu kan jag se fram emot Ullared om två veckor. Vi kommer äntligen ha en bil som vi kan köra långa sträckor och sen är det dessutom en diesel så vi tankar smidigt! Nackdelen är väl att jag aldrig betalar, utan John alltid får lägga ut.

Nej nu ska jag fortsätta yra runt. Är lite off nu när jag fått så lite sömn..
Tjohej!

Bjuder på en bild som jag tagit på vårat kök. Mysigt med pynt :)


Kommentarer
Postat av: Becka

Nämen så fint!

2010-12-05 @ 22:07:35
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0