Jul & Nyår

Snart kommer den långa ledigheten. Jag jobbar iofs den 26, men det är inte särskilt mycket :) Jag och John vill så gärna åka bort över mellandagarna och nyår. Det vore kul att fynda lite under mellandagarna, men prio ett är att komma bort. John vill självklart åka någonstans där det är varmt, med andra ord utanför Europa. Det känns som en tuff challenge att hitta för ett bra pris.
Jag vill helst bara komma bort under nyår, så att det bara är jag och han. Mysigast vore om vi fick tag på någon stuga mitt ute i ingenstans. Det enda kravet jag har är rinnande vatten, värme, öppen kamin och en spis :) Något sådant här hade varit drömmen..


Någon som har tips? :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0