Det dummaste som finns.

Jag fick hem ännu en faktura från Radiotjänst idag. Det här var en påminnelse. Jag har påpekat att vi inte kollar på tv eller lyssnar på radio (frivilligt). Och ifall jag nu skulle göra något av det, så skulle det definitivt inte vara SRs program. Ren idioti att man betalar för något man inte använder. Jag kanske borde gå ner till macken och fråga om folk vill att jag ska betala deras bensin, det känns fan vettigare än att ge pengar till Radiotjänst. Bara för att man har en tv. Även om man använder den till spelkonsoller eller datorn, så betalar man för mottagaren (som man inte ens använder!!!!). Om det är något Sverige borde ändra så är det Radiotjänst-betalning.

Så nu ska jag magasinera min tv och ringa radiotjänst när det är gjort. Fel, så jävla fel..

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0