On my way..

Sitter på flygplatsen i Wien. Drygt att behöva spendera 3 timmar sittandes på metallbänkar, men jag har gratis internet! :D Antar att de har skitbänkarna för att folk inte ska belasta deras internet för länge :P

12:40 är last call och sen är jag på väg till Sarajevo. Ska bli skönt att få sova ut och komma ifrån kalla Sverige. Tror inte jag varit så här blek på 6 år. I need this badly! Kommer bli hemskt att va utan John i 2 veckor :(
Verkar som att jag ska börja jobba så fort jag kommer tillbaka, på ericsson. Det blir samma skift, samma gäng skoj skoj :) Synd bara att Sara kommer jobba helt annorlunda. Vi ska nog försöka oss på att plugga samtidigt. Wish us luck?



Grymt smidigt att ta kort med ljuset bakom ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0