Min ensak, mina val.. mitt mitt mitt

Min gmail och facebook blev hackade förra veckan. Det gjorde egentligen inte särskilt mycket, men jobbigt när någon tar något som inte tillhör dem. Hade känts bättre om de båda kontona bara försvunnit istället :/
Föräldrarna kom hem nyss och direkt började tjatet om hur viktigt det är med en utbildning och skolpoäng och blah blah. Om John haft en lägenhet, hade jag redan varit flyttad. Det är Mitt val och mitt egna misstag isf. Jag har kort stubin och grejer som repeterade idiotiska samtal med några som är så trångsynta, gör mig helt galen. Om huset hade varit lite högre så hade jag hoppat ut genom fönstret för att med smärta, döva dem. Argh...
Och de skyller på John och Sara.. suck..
Imorgon får jag veta om det blir plugg eller jobb. Jag hoppas starkt på att det blir jobb. Då är jag garanterat härifrån snart. Hoppas, hoppas, hoppas :)
Ska packa inför resan till Bosnien nu!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0