Uppdatering

Igår skrev jag tenta i svenska. Ena delen var exakt likadan så inga problem där, men den andra var omgjord vilket troligtvis betyder att jag får göra om den. Det blev fika med en vän och senare på kvällen drog jag till en kompis.
Vi spelade Gears of War på boxen och såg Sin City. Väldigt annorlunda film, men rätt bra. Tror det är en sån rulle som blir bättre för varje gång man ser den.

Ska snart iväg och göra tenta i engelsk grammatik. Ska bli rätt skoj eftersom jag inte pluggat något alls. Skitkul om jag klarar den! Sen blir det gå på husvisning eftersom pappa ska dra med hela familjen. Vill jag bo i Målsryd? Nej. Då kommer jag bara ännu längre bort från honom.

Måste skynda nu. Roligare inlägg kommer ikväll :)

Take Care and wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, JAG kräver en bättre uppdatering! MEJLA.

2009-10-29 @ 13:46:51
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0