Nöjd.

Jag och Sara har sedan ett tag tillbaka pratat om att flytta ihop, flytta hemifrån. Visst hade det varit kul att göra det man vill, när man vill, utan att störa någon + inreda själv. Men jag har det jävligt bra hemma. Både mamma och pappa fungerar som en restaurang och det säger de själva. Det är helt underbart att ha föräldrar som verkligen vill ha en kvar. Pappa rengjorde precis badkaret åt mig eftersom jag planerat att slappa i varmvatten. Nu gick han dessutom och kollade till vattnet så att det är tillräckligt mycket. Detta gör han samtidigt som han lagar kvällsmat.
Jag får ofta höra att jag är bortskämd och det stämmer ju till viss del. Mina föräldrar är inte svinrika, men de skämmer bort mig på deras sätt. Och jag älskar dem för det. Helt underbart att bo hemma ♥


Inredning är ju aldrig fel.

Ska smyga ner i mitt varma bad nu. Fixa lite ljus och musik först!
Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0