I should be..

I should be in bed. Jag fastnade med alla kort och jag är ändå inte klar. Framkallade massa kort bara för att kunna sätta fast dem alla på skåpet, men nu inser jag att det är skitjobbigt! Och jag fastnar i grejer sent på nätterna och kommer aldrig i säng. Fast nu ska jag sova, så fort jag är färdig med det här.
Imorrn blir det läsa bok, sola, träna och träffa honom. Föresten, har inte nämnt att jag börjat träna på Friskis. Började i söndags och ska träna för tredje gången imorrn. Nu när jag inte kan/vill jogga längre får jag släpa mig till gymmet istället.

Bilder på skåpet (med bilderna) ska upp imorgon. Jag vet att ni är över-exalterade över det ;)
Bjussar på en mobilbild:


Jag innan/efter jogging. Det var ett tag sen.. :/

Nu blir det ner under duntäcket med Mix. Djävuls-hunden som väcker mig för tidigt varje morgon grrr..
Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0