Trött & utsliten

Vaknade tidigt imorse för att Mixie lekte vibrator. Hon ville tydligen ut och då var jag tvungen att ta på mig mjukisbyxor till mitt nattlinne och ta henne ut på en promenad. Låter väl helt okej om jag inte nämner att detta var 6.30 och jag hade fått sova 3-4 timmar :(
Somnade om efter promenaden och vaknade vid 12. Hade lovat mormor och morfar att hämta ut massa recept. Blev massa krångel med det under dagen, men nu är allt fixat! :) Mormor o morfar åker till Bosnien imorgon och kommer inte tillbaka förrän i oktober. Kommer sakna dem jättemycket ändå. Känns skyldigt att ta emot pengar utav dem också när de "hjälper" mig inför New York, men jag är för fattig för att kunna tacka nej. Har ännu en anledning till att de är världens bästa morföräldrar. Jag hämtade "rösta med bud"-papper tidigare och de skrev på, röstade och fixade allt. De röstade på Piratpartiet. Hur coolt är det inte när två snart 80-åriga pensionärer väljer att rösta för nedladdning? De tror iofs att det har något med riktigt pirater (till havs) att göra, men det är ju en detalj ;)

Har också fått mitt pass idag, yeay! Har varit orolig för att det skulle ta längre tid eftersom sommaren närmar sig, men gick på 4 dagar! Vi har bokat hotell också och det är grymt billigt. Vi betalar strax över 2000 för båda två i 5 nätter. Och vi ska bo i Central Park. Längtar sjuuukt mycket..

Ska bli att spela lite på xboxen eller.. ja vi får se :)


Hotellet. Förhoppningsvis sover vi bara här och sedan ut på stan

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Du "glömde" att nämna kackerlackorna!;)

Måste nästan lägga upp någon bild på "natt utstyrseln"!!!

2009-05-22 @ 17:15:59
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0