På att blogga..

Igår var jag extremt dålig på att blogga. Jag hade tanken att göra det hela tiden, men allt annat kom i vägen. Gjorde inte särskilt mycket igår, men jag prioriterade annorlunda.
Så igår var jag i skolan, cyklade dit och hem. Röstade också i Eu-valet (Piratpartiet :)). Om ni inte har röstat än, så gå rösta! Senare på eftermiddage kom kära Annika och Sara förbi för en liten photosession. Vi hade väldigt kort om tid, men lite snygga bilder fick vi nog in :) Anledningen till att vi hade ont om tid är för att jag hade hundkurs. Den här gången gick det betydligt bättre för mig och Mixie. And I got lucky - en valp började jucka mot min arm :P

Här har ni lite bilder..
.





Visst blev det ganska bra ändå? För att bara ha 1 timme på oss att fixa oss + bakgrund, så är det klart godkänt :)
Nu är det dags för studier, blir bättre uppdatering sen. Take care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0