Onsdag - Torsdag

Igår blev det utgång trots allt. Kvällen började på hemliga plats där vi skvallrade och intog dryck. Jag drack martini, shaken not stirmed ;) Hade Sara, Elin & Madde som sällskap, väldigt trevligt. Madde fastnade aldrig på kort så jag har inget bevis på att hon var med. Here it goes

Sara var här, redan i tidigt stadie, lite... ja lite mer helt enkelt.

Elin, jag och Sara på hemlig plats.. ehm.

Väl ute hade vi hoppats på att alla vara på x&y, men eftersom alla inte var 20 splittrades vi upp och det blev jag & Sara på x&y. Ser jag inte helnöjd ut?

Alla kort vi tog på x&y var givetvis på toaletten enligt tradition. Här fick vi en person till att ta kort på oss så där ser nu outfit. Jag hade jeansleggings till min tunika och högklackat medan Sara körde på klänning, sturmpxyxor och flats.
Efteråt möttes vi upp och gick hem ihop (jag, Madde & Sara). Jag fick gå själv en bra bit vilket aldrig är kul när man går förbi hässle och sedan över hulta. Kom hem, smsade Alex, duschade och somnade runt 3. Vaknade runt 6 av mixie och gick på (morgon)promenad.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0