Konstigheter, skoj & oro

Sitter och kollar på den gravide mannen just nu. En dokumentär om kvinnan som blivit en man, men valt att behålla livmoder mm för att kunna få barn. Jag har inget emot vad de gör, men känns lite konstigt att se "honom" gravid. Är förståeling att de vill skaffa barn och om inte kvinnan i förhållandet kan göra det så får väl mannen göra det. Eller vad tycker ni?
Ska till Göteborg snart och köpa mig en ny mobil. Tappade som sagt min i veckan och är lite jobbigt när en knapp inte fungerar :( Blir en Sony ericsson (what else?) Xperia, likadan som Alex köpte för en vecka sedan, men svart! Ska bli skönt att fortfarande ha touchscreen och tangentbord - a must have :)

Imorgon ska jag ha besök på min praktikplats utav en lärare från högskolan. Är lite nervös för hur lektionen kommer gå eftersom det är den första jag håller i med alla skolbarn. Det är en stor utmaning att ha första, andra och tredjeklassare på en och samma gång i matematik så vi får hoppas att jag klara det! Så fort jag är tillbaka i Borås ska jag skriva klart planeringen :)
Hörs mer sen, puss på er!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0