I högskolans bibliotek

Sitter på tredje våning där jag tror att det är lugnast, men ändå sitter alla och tjötar. Framför mig sitter en äldre kvinna (tant) med en laptop. Hon har ett kylande ställ till den, mus med musmatta och allting ser så over-kill ut. Hon hade framme sin mobil ett tag också - en nyare Sony Ericsson som hon har fodral till och kvar plasten på. Det är kul med lite underhållning när man sitter och pluggar. Och nu gick hon på toa efter att han packat ner alla sina elektroniska prylar. Tydligen tror hon att någon ska sno dem när hon är borta i någon minut. I can't blaim her ändå, hade nog inte lämnat min dator heller.

Bakom mig sitter ett gäng som tydligen pluggar kemi och fysik. De sitter och frågar varandra de dummaste frågorna, som till exempel; vad är kilojoule? Vad står Q för? Vad står h för?
Sånt här höll jag på med i början utav gymnasieperioden, skrattretande när de kämpar med de mest idiotiska uppgifterna.

Ska fortsätta skriva om löss och andra lässcheman :P
Passet är fixat och jag hoppas att de håller det de lovar, 5 arbetsdagar. Annars blir det grrrr...

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0