En söndag..

Inget händer på söndagar, är menat att vara så. Vilade inte "gud" när han "skapade" jorden på söndagen, den sjunde dagen? Jag har egentligen inga kunskaper kring någon tro, men man har tvingats till att lära sig lite smått om allt genom åren. Jag hatade religionslektioner när jag var yngre, men nu i efterhand är jag tacksam för all kunskap jag lyckades få. Jag är fortfarande förvirrad kring hur jag kunde lära mig något på Bodaskolan med en klass som var skapt i helvetet. På Bäckäng hade jag tankarna främst på Alex och kärleken, men där har jag min brist på fokus på papper.

Hur som helst.. Alex är ute och joggar med Chris medan jag sitter och snackar med Sara på msn. Snart blir det väl att åka till Borås och försöka skriva på min saga. Jag skrev på bloggen om hur jag skulle jobba med min saga för en månad sen, har hunnit lika långt nu ;) Vem sitter och skriver på en saga för att det är kul? Om jag hade haft det som yrke och för att tjäna pengar hade jag skrivit varje dag, men så är det inte. Det är dumma högskolan som kräver det, usch!


Puss!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0