Dagen, idag.. ja?

Vaknade runt 9 idag eftersom jag inte längre kan sova till sent tydligen. Tror jag tappade den talangen ett tag sedan :( Men jag gick upp och fixade frukosten medan Alex var ute med Mix. Alla andra sov så jag hade köket för mig själv. Jag fixade baguetter och ställde fram alternativ till Alex. Blir alltid fel när jag gör något så kör på det säkra och ger alternativ :P Själv ordnade jag med lite konst med hjälp av Bob jordgubbssylt :D

Sedan var jag tvungen att göra mig redo. Hade packat en klänning jag köpt på H&M förra sommaren och inte hunnit använda. Jag trodde jag skulle få den att funka, men jag vet inte.. Igår körde jag på en ny t-shirt från Gina, passar mig bättre. Här har nig igår & idag (i ordning).

Skiljer lite eftersom den ena är tagen med datorns dåliga kamera och den andra med mig canon.. men det funkar bara inte. Så jag och Alex åkte in till stan (godis, godis, godis, godis!!) och då passade jag på att byta om. Det här är mer jag. Känns mer rätt iaf. Förutom att det pösiga linnet får mig att se stor ut, men det får man ta ;)


SKa försöka få lite skolarbete gjort också! Take care, for now :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0