Bra idée?

Sara vaknade jättetidigt igår och städade (enligt henne). Hon satte upp massa snygga bilder runt spegeln, kanske något man borde göra? Jag har bilder på mig och Alex överallt vilket ger mig något fint att se på :) Men coolt är det iaf!

Nu fanns jag med på flest bilder (förutom Sara själv), men vem vet om hon kanske går och ändrar beroende på vilken kompis som kommer förbi. Who knows what the queen does when no one is watching.

Har sett klart på Gossip Girl nu så är ikapp resten utav världen. Tror jag har influerats av Gossip Girl med alla mystik hon bidrar med. Ska ta och skriva lite på en utav mina 300 uppgifter som ska bli klara innan kursen är slut. Uppdatering kommer senare..

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0