Arlanda

Sitter på Arlanda med Alex bredvid. Han har hackat in sig på det trådlösa nätverket så här surfas det gratis ;)
Nu är det bara 10 timmar tills planet lyfter så börjar nästan bli stressigt. Har fått i mig lite Cola så känner mig lugn nu. Är orolig för att något ska gå fel, känns som att det alltid händer mig. Än så länge så har jag bara färgat min vita tröja till svart med hjälp av Aftonbladet. Dumma kladdiga tryck :( Såg ut som en idiot när jag tvättade tröjan på damernas toalett.

Är på Newark ca 11 (USA-tid) så får blogga igen när jag kommer fram till hotellet. Om vi nu kommer igenom alla dumma kontroller. Smidig som jag är lyckas jag säkert kryssa i att jag "varit med under nazitysklands stormtid" eller "undanhållit ett amerikanskt barn från dess föräldrar".

Hoppas ni har det skönt i Sverige. Solsken landet över, så ut med er o sola! Puss

Kommentarer
Postat av: Sabiina

hehe jo jag hoppas det iaf :) fin blogg du hade föresten :)

2009-05-31 @ 22:26:52
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/
Postat av: Sara

I miss you!!!

2009-06-01 @ 08:11:09
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0