2 veckor senare..

Nu är min praktik slut och jag är utmattad. Kände att mina mandlar svullnade upp tidigt på dagen och att det var ett tecken på att jag har använt rösten ovanligt mycket på senaste tiden. Dagen i sig har varit riktigt rolig! Eftersom det var min sista dag blev det bråttom att göra mycket på en gång så det blev pjäsrepetition, uppvisning, intervjuer och lektion med lärare från högskola som observant. Pjäsen tog väldigt mycket utav mina krafter vilket gjorde att jag blev extra seg och dryg senare på dagen. Lektionen då jag hade lärarbesök från högskolan gick bra enligt mina lärare, men jag tyckte det var lite stökigt. Jag är så van vid att ha grupper på 5-6 elever att när jag väl har en större grupp känns allting gapigt. Men Monica var nöjd och då är jag nöjd :) Detsamma gäller min handläggare som gav mig godkänt och det kan man definitivt inte vara annat än glad för.

Innan jag fick lämna min praktikplats fick jag 2 växter och ett fint kort i present. De har alla skrivit sina namn och ett fint meddelande :) Är jättekul när jag får något som minne från dem! Har planterat om växterna så att de nu är i krukor, men såhär såg det ut när jag kom hem med dem (efter en bussfärd + promenad i min väska).


Jag önskar jag hade en bild utav alla! De var så jättesöta och snälla under de här två veckorna och jag kommer sakna dem jättemycket!

Eftersom det var min sista dag som "fröken" så passade jag på att utvärdera lite och responsen var jättebra, men jag behöver visst öva på att vara rolig. Jag som trodde att det var min starka sida, men får väl jobba på det!
Dagens outfit blev min klänning från H&M kollektion från 2007 som för första gången kommit till användning.

Nu ska det bli att spana lite Greek och bara ta det lugnt. Jag uppdaterar mer senare :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0