I'm alive!

Det var faktiskt inte så farligt att rida eller vara i närheten utav en snel hest alls! Tror jag har mén för livet efter alla hästar från ridhuset. Inte konstigt att de hästarna är galna när massa olika folk rider dem varje timme utav varje dag (nästan). Robban var, precis som Sara lovade, en snel hest. Har lite bildbevis för de som trodde att ridningen var något annat ;) Skämt åsido så är jag grymt stolt över att jag inte råkade illa ut (den här gången).



Jag och Sara gick till stallet, från hulta till längst bort på brämhult. Mycket för att det var vackert väder och vi behöver motion, men också för att Saras fritidskort inte funkar förrän efter 16 :P Vi såg den här söta ekorren på vägen dit.



Jag var "dressed for success" och mockade (??) innan vi tog in Robban för sadling.



Jag klarade till och med att leda Robban, helt själv! :P Såpass snel hest var han!



Jag red väldigt försiktigt och långsamt. Försökte mig på att trava, men fick inte ihop det med att gunga fram & tillbaka :P
Stackars hästen ser ut att somna på bilden.



Sara red också och hon red väl snäppet snabbare :P Hon hoppade dessutom medan jag gick över en nedsatt bom. Sedan så fixade vi mat till Robban och lämnade honom i stallet. Vi tog bussen hem, kom fram till att vi skulle kolla in Europris utförsäljning vilket ledde till lite filminköp. Äntligen har jag min favortifilm (orginal iaf :P)



The Shining ♥


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0