Shopaholic

Igår hade jag och Sara en typisk oss-dag. Vi fikade på City och drog sedan vidare till knalle. Det blev äntligen en fransklänning eftersom den var på rea. Hade aldrig kunnat tänka mig betala fullpris för den, speciellt nu när den är helt ur mode :P Men den kan vara kul att ha ifall man ska klä ut sig eller ja, vem vet? Sen så blev det också lite skor, 6 par för att vara exakt. Köpte också ett par svarta jeans, ett halsband och ett nagellack. Nu kanske det låter dyrt, men allt som allt hamnade det på 600 kronor. Jag älskar rea, fast vem gör inte det?

Becka, jag är inte en shopaholic, mer en collector :P
Lina, jag shoppade för ca 7000-8000 kr i New York. Allt var dessutom föräldrarnas pengar ;)

Blir att fixa sig inför Chris studentfirande. Alex kära lillebror tar ju studenten idag och likaså tjejerna, Grattis!! Jag minns själv vilken skön känsla det var att allt var över. Hoppas det blir bra, trots vädret.

Student 2007 med bästa tjejorna :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha din bortskämda unge :)

2009-06-13 @ 15:28:22
URL: http://pajron.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0