Onsdagen, snart fredag..

Jag tog mig friheten att ta en sovmorgon och konstigt nog är det här den första föreläsningen jag missat under BOS kursen. Jag sov till klockan 10 och ändå vaknade jag tröttare och segare än någonsin. Eftersom jag är en väldigt punktlig och seriös person bestämde jag mig för att shoppa lite innan jag träffade studiegruppen. Det roliga med det var att jag planerade att komma sent, annars skulle jag ju inte hinna shoppa ;) Köpte dock bara skor till Annika och 3 ringar till moá. Silverringar är lite min grej och jag är nog uppe i ca 20-25 stycken. Silver passar till allt och om man är lite brun så ser det extra snyggt ut. Dessvärre har inte jag solat på 2 månader (jag vet, OMG ;P) så det ser inte lika fint ut. Hade hur som helst min första mentosträff idag och det var faktiskt helt okej, lite mysigt nästan. Sara har inte haft något bra att säga om det så kan vara därför jag var nöjd med träffen, inga höga förväntningar..

Igår läste jag lite andra bloggar och frågade en kompis om hennes åsikt om min blogg (inga namn nämnda ;P). Hon sa att jag inte kommit igång än.. Om jag nu inte har kommit igång än, när kommer jag att göra det? Känns som att jag aldrig kommer till den serilösa fasen i bloggandet. Jag är ironisk och full med fördomar och åsiket, det kommer alltid bli massa skit. Eller?

Hur som helst så har jag STORA planer för resten utav kvällen. Jag har tänkt köra ett pass med Hip Hop Abs, gå ut med hunden, prata med Alex.. that's about it. Jag vet att de är grymt stora, men jag tror att de är genomförbara :P

Där har ni mig och Alex för ca 1 månad sedan.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0