En ovanlig helg

Mina helger brukar vara en "mini-semester". Jag brukar vanligtvis åka ut till Dannike (bushen) och umgås med min pojkvän och hans familj. Det är skönt att komma ifrån storstaden Borås ;) Men ikväll ska jag umgås med tjejerna och Alex är med killarna i Göteborg och ser på Chalmers jump... något med skid-/snowboardtävling. Så jag har passat på att sola lite så att jag slipper lysa när uv-ljusen på harrys kommer igång. Såpass blek är jag nog faktiskt.. tragiskt nog.

Men nu sitter jag hemma ensam och ska köra lite Hip Hop Abs, missade det igår :(:( Senare kommer Sara hit. Jag behöver lite hjälp med att välja outfit, är inte helt säker på vad det blir ikväll. jag och Sara skall sedan till Annika för att sminka henne och förfesta lite smått. jag har köpt hela 2 xider dagen till ära. Jag är inte riktigt den personen som dricker mycket så det är gott nog för mig. Resterande planer för kvällen är Aléterassen kl 20, fira anka som fyllt 21 år och sedan bär det va hela 50 meter bort till Harrys ;)

lite extra fun-facts: Fick tillbaka min essä igår och jag blev godkänd :) Känns skönt att jag inte har den hängandes efter när man redan börjat en ny kurs.


Annika, Sara & jag - here we go again!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0