Tisdag, fast måndag

Jag har den där känslan idag, den när man önskar att det fortfarande var helg och man fortfarande låg i sängen. Idag är det  tisdag, men jag har måndagskänslan. Har haft en studiegrupp i 4 timmar, men är tack och lov hemma just nu. Och vad gör man när man har massa tid över? Jo, jag har tänkt städa lite.. när jag är nöjd med det blir det nog en tupplur så att jag orkar med resten utav dagen.
Något jag upptäckte nyss var att min lilla vovve börjat löpa :( Jag kunde inte hitta källan till den lilla blodpricken på mitt överkast, men sen vände jag upp och ner på lilla Mixie och fann the source! Nu har hon "blöja" på sig, vilket är likt ett par trosor som jag byter trosskydd i. Stackars Mixie fattar inte varför hon inte kan nosa sig själv mellan benen :P

Näe nu får jag ta och göra lite nytta. Har en låt på repeat just nu, bara för underbar:
James morrison feat Nelly Furtado - Broken Strings
Ni som inte tröttnat på den redan, ge den en chans! //Puss

Kommentarer
Postat av: Becka

Hah, kusinens hund åt upp sin blöja varje gång hon blodade, så det slutade mes att hon fick på i garaget vid dessa tillfällen. Stackars frysande vovve.

2009-02-17 @ 18:43:14
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0