Shopoholic

I måndags avla jag ett skolöfte inför Sara, en sorts man kan bryta men helst inte. Jag ska inte köpa ett endaste par skor på 6 månader för att sedan köpa ett par snygga märkesskor. Det höll tills idag, två dagar. Man tror ju att de ca 60 par skor jag har ska räcka, men it's never enough! Skorna var inte dyra alls, men jag vill verkligen låta bli att köpa ett tag så att jag kan unna mig ett par riktigt dyra skor. Fast jag och Sara ska till London snart och där blir det minst sagt shopping, shopping & shopping.



Dagens kap, inget speciellt med dem, men kan bli snyggt med jeans till. andra och tredje paret införskaffade jag i november när jag var i London med tjejerna <3

Har spanat in lite mer grejer jag ska köpa när jag kan/vill. Måste ha en ny hjälm till när jag åker snowboard (jag är inte bra nog att åka utan än :P). Och sen hittade jag ett par asfräna goggles också! Men jag ska vänta till den 20de då det blir 40 % rea :D


Förutom det så behöver jag en sleeve till min laptop. Inte särskilt kul att bära runt på stora väskan när man bara har med datorn. Nu ska det bli att lägga upp saker jag inte vill ha på tradera. För er som inte sett en hund i blöja har ni Mix i en utav sina. Puss!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0