Day 3 - I can see the light

Så nu är jag inne på min tredje dag på praktiken. Det är inte lång tid kvar till helgen, I can almost see the light at the end of the tunnel. Det har varit både kul och jobbigt. Igår hann jag inte skriva blogg eftersom jag gick och la mig vid 20 tiden. Jag är så utmattad och sliten när jag är hemma att jag knappt orkar hålla mig vaken. Jag körde Hip Hop Abs, duschade och gick på promenad med Mixie. Jag hoppas inte att min fritid kommer likna den här när jag väl börjar jobba som lärare. Jag var uppe 6.15 imorses, rekordtidigt när det gäller skola. Jag hade behövt en semester efter en vecka på praktik, fast nästa vecka har barnen lov och vad får jag? Gå tillbaka till högskolan :(


Får ta och uppdatera er när jag kommit hem, är nog inte särskilt populärt att blogga på jobbet ;)

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag hoppas du vänjer dig vid det som tröttar ut dig nu, men jag måste nog förvarna dig om att läraryrket är ett slitsamt yrke.

2009-02-04 @ 17:05:34
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0