yeay!

Mina inlagg kommer vara jobbiga att lasa framover eftersom jag anvander bosniskt tangentbord med massa konstiga tecken :P

Igar blev planet fordrojt i Wien i 3 timmar pga att det i inte gick att landa i Sarajevo. De har inga maskiner som plogar/varmer landningsbanorna. U-land eller vada? :P Men piloten lyckades fa ner oss pa andra forsoket och resan tog strax over 2 timmar (skulle tatt ca 1). Satt bredvid en kille som  var skitradd sa fort nagot skakade, fick sitta och lugna ner stackarn.

Var ratt drygt att vanta overallt, men jag hade nagon att halla kontakten med anda. Jag langtar till den 9de och inte for att skolan kommit igang igen. Och Jenny, honom? Min lilla 19-aring ♥ ;)


Jag drygar pa Landvettar


Jag hade honom :)

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0