Day 6

Det var ett tag sedan jag gjorde en uppdatering, mest för att jag inte haft tid eller anledning till att blogga. Allting går inte riktigt som jag vill heller och så blir jag mindre sugen på att berätta om mitt liv.
Anyways.. Igår var det julafton, big deal? Här brydde sig ingen om det och allting var öppet och som vanligt. Snön har äntligen smällt bort så jag upplever en svensk sommar här :P
Har gått runt mestadels i Sarajevo, piercat örat (igen), samlat på mig nummer (som att jag kommer ringa?) och ätit massa mat. Nackdel med att vara hos bosniska släktingar: alla ska trycka i en mer mat vi varje måltid än vad jag äter på en vecka! Nu har jag bara 12 dagar kvar här. Imorgon har det gått en vecka :(

Btw, har alla hängt med i att Brittany Murphy dött? Jag fick höra det för några dagar sen från min kusin, men det verkar inte vara en big deal? Varför bryr sig ingen här?


Rest In Peace..

Take Care

Kommentarer
Postat av: Dzermin

WHAT ABOUT THE CHILDREN?! DOES NO ONE THINK ABOUT THE CHILDREN?!??!?!

2009-12-25 @ 14:36:31





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0