Bloggen

Så folk läser, trots att jag "tatt en break". Vet inte riktigt vad alla tror, att jag plötsligt en dag bestämmer mig för att nu är det dags? Jo, det är nog så det kommer gå till, men vet inte ritkigt om idag är den dagen. Men medan jag ändå skriver kan jag väl uppdatera er lite, so here it goes:

Har jobbat på ericsson i 7 veckor och det har gått lite upp o ner för min del. Fick lönen och plötsligt var allt värt det, sen försvann dock 6000 på en vecka :P Har shoppat för mycket, men har dessvärre inte varit pigg på att ta kort på det. Har dessutom varit ensam hemma i en månad nu, men allt det förändras imorrn när föräldrarna kommer.

Inbokade resor: London x 2 + Birmingham i augusti o semtember.. I'm so going to be poor :P

Hoppas någon finner detta givande iaf. Jag ska återgå till mitt vanliga bloggskrivande snart, jag lovar.. bara inte idag.


Jag o Mix i Dannike

Kommentarer
Postat av: Elin

kul med en uppdatering i alla fall :)

2009-08-04 @ 22:51:06
URL: http://elinkan.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0