The wheels on the buss go round and round..

Då sitter man på bussen hem med datorn i knät. Man får lite konstiga blickar från hultaborna – en ovanlig syn för dem antar jag :P

Har vart lite duktig och kopierat en del utav en bok vi behöver inför tentan i slutet av terminen. Fick låna pengar dock eftersom jag inte tar med den enorma plånboken till skolan. Hatar att låna pengar, speciellt när personen man lånar från inte litar helt på en, vilket inte är fallet den här gången.

Så fort jag kommit hem blir det att byta kläder och bege mig ut på en joggingtur.Får hoppas på at jag förbättrats! Mår dåligt när jag tänker på hur jobbigt det är att jogga, ska det vara så? Nej, jag ska göra det! Hoppas ni också orkar ta tag i er och bege er ut i et fina vädret och motionera :)

Puss på er!


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0