Tankar från sängkanten..

Är inte det en titel på en bok? Äger inte jag den boken sedan ett tag tillbaka? hum.. ännu en fundering jag har för kvällen.
Det jag funderar på just nu är:
1. Hur går det för Sara?
2. Sköter sig P. eller vad händer med Sara? :P
3. Hur mår min pappa? med tanke på släktingen som gått bort..
4. Hur går det med min VFU?
5. Vad händer till helgen för min del.. återstår att se ;)

Har gjort mycket jag kan skriva om, men jag behöver sova. Ska upp 6.30 imorgon. Varför har jag problem med VFU? jag är trött dygnet runt. Sköt om er, puss!


Jag i sängen.. ett tag sen dock.

Kommentarer
Postat av: Sara

1. Gick bra för Sara. Hon glad...

2. P. skötte sig perfekt, rolig, lättsam, ironisk, halvtråkig (gillar tråkiga saker som galenskaparna...)gullig och har fin lägenhet.

3. Hoppas familjen mår bra!=(

4. Du passar som lärare, kanske inte idag, men om typ två år, kommer de bli perfekt! Vi kan ju öppna en egen privatskola då! Bara med massa smarta barn, inga smuts, tjäna massa pengar. Klä upp alla barnen, lära dom om mode! Matematik = räkna ut rea. Blir perfekt.

5. Ja, vad händer i helgen? Nåt spännande?

2009-04-21 @ 01:04:12
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0