Sol och värme

Hade en hektisk dag i skolan som jag förväntat mig skulle bli lugn. Jag hade hoppats på att mest få glida med under dagen, men ändrade planer när en lärare stannar hemma på grund av vård av barn. Det blev stressigt och jag är dödstrött. Blir att bara ta det lugnt resten utav dagen (som alltid? :P)
Satte mig ett tag ute på balkongen, men då skulle någon ovanför passa på att sopa balkongen eller skaka matta så att det kom massa skit flygandes ner och mycket på våran balkong/mig. Hulta är ju bara för underbart..
Det var inte bara allt skräp som störde utan också solen som värmde och hindrade mig från att se datorn. Jag hann ta lite bilder och sedan gav jag upp.


Jag vill inte klaga nu när vädret är så underbart, men både jag och Mix kokar. Köpa barnpool och sätta på balkongen? :P
Inomhus kan man se vad jag har på mig också, blev lite bättre bilder!

Ska nog ta och vila en liten stund. Vet inte om jag orkar hålla ögonen öppna länge till. Hörs sen! Puss :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0