Roliga små ting.

Jag nämnde tidigare att vi idag hälsade på Alex mormor, men jag skrev inget om vad som sades där. Jag har träffat Alex släkt flertalet gånger så det är inget nytt att lära känna om varandra. Men varje gång jag är med frågar hon om det inte är någon förlovning än. Jag är väl glad att hon vill att vi ska förlova oss, men jag känner mig lite obekväm. Jag och Alex har sagt att vi ska inte tänka på något sånt förrän vi båda slutat skolan och kan fokusera på att leva ihop. Självklart ska en förlovning komma, men inte på flera år. Vore lättare om alla som frågar kunde förstå det efter första gången jag säger det.

Något jag är glad över är att jag träffade på den sötaste & gulligaste kattungen någonsin tidigare idag. Jag var precis ute på min kvällspromenad med Mix och där stod han/hon och nästan väntade på mig. Problemet med kattungar är att de lätt följer med när man gett dem mycket uppmärksamhet. Jag fick springa ifrån katten för att komma undan, vill inte att han/hon ska hålla sig i närheten när Musse-katt är väldigt mån om sitt revir.

Alex kom precis hem från att ha kört Mange och andra fyllon så nu är det dags för att krypa ner till sängs. Imorgon blir det hemresa till stan och förhoppningsvis gör jag ett besök hos en kär vän :) God Natt på er :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0