Onsdag.

Jag vaknade upp allt för tidigt som varje morgon. Jag vetinte varför jag har en väckarklocka i mig som väcker mig en halvtimme innan det är dags. Jag trodde jag la mig i tid också, 00:22 och upp klockan 8. Är dödstrött! Blir lite loose fit jeans och en t-shirt. Jag orkar inte anstränga mig idag. Tur att vi bara ska ha bild, 3 timmars trams. Det här är lärarutbildningen i ett nötskal - löjligt!
Har en buss att passa om 10 minuter så borde dra mig utåt snart. Föresten, ingen missade väl skottlossnigen på Hulta va? Alltid kul när man hör folk bär runt på vapen och skjuter folk en 100 meter bort. Något som faktiskt är lite kul är att morsan och brorsan rastade Mixie just då skottet skjöts. Ingen utav dem uppfattade alls det utan gick runt på Hulta med Mix :P Tror de bara antog att det var fyrverkerier eftersom de skjuts natt och dag här.

Får skriva mer sedan! Hoppas ni får en bättre start på dagen än jag..



Jag i sängen, vill ligga kvar!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0