Where did it go?

Den här dagen har gått riktigt fort! Har bara sovit 3,5 timme idag så jag har knappt missat någon tid på dagen och ändå känns den lite bortkastad. Jag fick nästan färdigt mina intervjuer imorses, jag kollade alla avsnitt som finns av 2 broke girls (mindre nödvändigt kanske), åt tacos och kollade film med tjejerna och promenerade vovvarna..
Hoppas starkt på att jag gör något vettigt och orkar simma imorgon!

3 saker du inte visste om mig:
- Jag äger ca 40 par solglasögon.
- Jag backar alltid in med bilen för att få lite mer spänning i tillvaron (guhud vad jag har en tråkig tillvaro eller? :P).
- Jag har ett tvång att prata, men tycker egentligen inte om att prata.

Bland de tre viktigaste männen i mitt liv, kusin Aron, bror Dzermin och kusin Haris på Liseberg i somras. Tråkigt att det krävdes ett dödsfall för att vi skulle samlas allihopa..

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0