Me busy?

Sitter just nu på jobbet och kör mitt sista nattpass för den här gången. När jag går av kl 7.10 idag så har jag en timme på mig att ta mig till skolan där jag ska utföra intervjuer för mitt examensarbete. Blir alltså ingen sömn förrän efteråt. Ska hinna skriva lite på arbetet också, en halv sida om dagen är mitt mål :)
Och på kvällen är det dags för film och tacos med tjejerna! Ser fram emot allt; maten, sällskapet och filmen!


Såg film med kära John idag (igår egentligen), Cars 2. För att vara en uppföljare så var den riktigt bra. Rekommenderar er att se den! :)
Imorgon blir det Crazy Stupid Love. Jag älskar romantiska komedier, så blir nog superkul!


Kan väl inte bli tråkigt när Steve Carell har huvudrollen? :D


Kommentarer
Postat av: John

De va trevligt! :)



Men du får ju se till att sova!!

2011-11-21 @ 10:20:20





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0