Killar kommer och går..

Killar kommer och går men vännerna består.

Jag har inbillat mig tidigare om att det stämmer, men tänker jag efter så har jag kontakt med flera gamla killar än vad jag har med mina gamla vänner. Nu när alla har sina egna liv och jobb åt olika håll så märker man vilka vänner som är beredda att gå "the extra mile" för att bibehålla vänskapen. Mina barndomsvänner, de som alltid sa att vi snart ses igen, hör jag aldrig av eller ser skymten av.

Känner ni igen dem?
- kompisen som bara hör av sig när hon behöver hjälp med något,
- kompisen som bara hör av sig när hon behöver låna något,
- kompisen som bara hör av sig när alla andra är upptagna,
- kompisen som bara hör av sig när hon ska ha fest,
- kompisen som bara ringer när hon är på väg någonstans och har tråkigt.



Vart försvann ni?


Kommentarer
Postat av: Becka

Jag flyttade drygt 40mil österut. Och vad jag minns sade jag nog aldrig det ;)

Ooo, hon tog upp det, hähä.

2011-11-24 @ 19:40:33
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0