Blodgivning!

Hej, nu var det ett tag sedan sist, men har haft fullt upp! Jag har haft mycket tid när Eric varit borta, men nu känns det som att jag har lika lite tid som alltid :(
Igår efter mitt vikariat skyndade jag mig till stan för att möta upp Sara. Hon hade fixat en lite portion med broccoli, kyckling och lite andra grönsaker för att förbättra min järnhalt i blodet. Ett sista desperat försök att få ge blod. Förra gången hade jag nämligen dåliga värden pga min diet. Jag tränade även mycket då. Nu äter jag lite bättre, men tränar fortfarande mycket. De tog ett värde innan och jag var precis på gränsen :) Jag gav blod och det känns så himla skönt!! För de som har möjlighet och ålder inne, borde inte tveka, utan ge! Jag har en liten rädlsa för just nålsticket men jag vänder bort huvudet och allt löser sig!

Kom igen, iväg och ge blod!



Jag har mått bra hela tiden och jag pekar på det pyttelilla märket från nålsticket. (ja, jag sitter i nattlinne)


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0