Aftonbladet rapporterar

Hon satt ihjäl sin pojkvän.

Det var i augusti förra året som Mia Landingham, som väger 135 kilo, började bråka med sin pojkvän Mikal Middlestone-Bey.

Bråket övergick till våldsamheter och tillslut satte sig den kraftiga kvinnan på sin mycket mindre pojkvän.

Han låg med ansiktet nedåt i soffan och krossades under hennes vikt.

 

Slipper fängelse

Nu har den kraftiga mamman dömts till tre års skyddstillsyn och 100 timmars samhällstjänst efter att ha erkänt sig skyldig till vållande till annans död.

Hennes advokat vädjade till domaren om ett milt straff eftersom det fanns en historia av misshandel – åt andra hållet – i relationen.

Mia Landingham släpptes omedelbart från fängelset i onsdags efter rättegången i Cleveland, Ohio.

 

Ångrar sig

Hon säger att hon är ledsen att hon haft ihjäl sina tre barns far.

– Jag vill bara säga att jag är uppriktigt ledsen över vad som hänt. Jag önskar att jag kunde göra det ogjort, sa hon i rätten.

Men hennes sambos familj är inte nöjda med domen.

– Så jag kan alltså gå och sitta ihjäl någon och så får jag villkorligt. Jag känner inte att det finns någon rättvisa, säger hans syster.

 

 

Händer det här? Källa.


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0